Atenció al públic:

8h-13h/15h-17h

Joaquima de Vedruna, 2

08650 Sallent

938 370 520

vedrunasallent@vedruna.cat

UN POLSIM D’INFANTESA, UNA CULLERADA DE SAVIESA

A l’escola, els infants de primer cicle han volgut preservar allò que no s’ha d’oblidar: les receptes dels avis i àvies de la Residència Sant Bernat.

A partir de diverses trobades intergeneracionals, els nens i nenes han conversat amb les persones residents, han escoltat les seves històries i han après les seves receptes més estimades. De tot aquest procés n’ha nascut “Un polsim d’infantesa, una cullerada de saviesa”, un llibre que recull plats tradicionals, records personals i anècdotes que donen vida a cada pàgina.

El projecte neix amb la voluntat de crear vincles, valorar la memòria gastronòmica del nostre entorn i reconèixer la saviesa que els avis i àvies comparteixen amb generositat. Ha estat una experiència d’aprenentatge mutu i de connexió entre generacions.

Volem agrair a totes les famílies i assistents la vostra presència a l’acte de presentació, així com el suport de Som Sallent, la Biblioteca de Sallent i Arcadi Alibés.
Un agraïment especial a la Fina Borràs, que amb la seva sensibilitat va donar un to únic a la celebració, i a la Residència Sant Bernat, per obrir-nos les portes i compartir amb nosaltres el vostre temps, la vostra memòria i les vostres receptes.

Aquest llibre és, també, un homenatge a tots vosaltres.

Comments are closed.
Arxius

 
Demana informació
 
Si vols rebre informació, nosaltres ens posem
en contacte amb tu i t’assessorem en el que necessitis.
 

Segueix-nos a